fredag, oktober 14, 2005

Mail till Telia

Hej Telia

Jag kan inte förstå varför ni visar upp den så otroligt sorgliga reklamfamiljen som ett exempel på hur det går om man använder era tjänster? Jag för min del föredrar att umgås med människor som jag tycker om och inte med psykotiska tonårstjejer som gör livet till en terror för alla i sin närvaro. Jag byter alltid kanal när Teliareklamen kommer i teverutan och har bestämt mig för att fortsätta använda mig av Comviq eftersom den socialt raserade familjen gör mig på så dåligt humör. Varför skickar ni inte familjen (åtminstone reklambyrån) på familjerådgivning så att man slipper deras ångest så fort man sätter på teven? Jag tittar hellre på Norénpjäser eller ”Scener ur ett äktenskap” om jag vill ha lite socialpornografi så slipper jag se helvetet upprepas in finito. Den sorgliga familj som ni stoltserar med kanske är ett bra exempel på socialrealism men knappast på marknadsföring.

Hälsningar Martin Ekdahl

***

Hallå Martin,

Jag beklagar att du finner våra reklamfilmer "sorgliga". Det är inte syftet med våra reklamfilmer. Många uppskattar dem för situationer de känner igen sig i.

Ha en fortsatt bra dag/Marta T

Marta Tiberg
Reklamchef
TeliaSonera Sverige
070 570 70 66

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

White House in battle to win over anti-Miers bloggers
All Financial Times News Top US Republicans are reaching out into to the world of high technology to tame the conservative backlash against Harriet Miers, Supreme Court nominee.
This is a fine blog. I will bookmark it for some time.
Business leads
( Links to effective business leads )

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home